Guest Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Hei Har lett etter et Sesamatic lesseapparat til min MF 135 en god stund nå. Det jeg til stadighet hører er "de finnes det da en hel haug av rundt omkring", men jeg har ennå til gode å finne den haugen og står fortsatt tomhendt. Er det andre lastere som fungerer vel så bra eller bedre på en MF135 slik at jeg kan utvide søket litt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaffelars_1 Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Hei Har lett etter et Sesamatic lesseapparat til min MF 135 en god stund nå. Det jeg til stadighet hører er \"\;de finnes det da en hel haug av rundt omkring\"\;, men jeg har ennå til gode å finne den haugen og står fortsatt tomhendt. Er det andre lastere som fungerer vel så bra eller bedre på en MF135 slik at jeg kan utvide søket litt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Vi har et Sesamatic lesseapparat til salgs. Ring meg på 91592615 hvis du er interessert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.