Guest Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Jeg har noen mål gress som jeg hvert år slår et par tre ganger med en avkappet forhøster for å holde det pent og hindre at det gror igjen. Nå begynder forhøsteren å bli noe ødelagd, og jeg må snart velge om jeg skal gjøre en sveisejobb eller kjøpe noe nytt å slå med. I den forbindelse vurderer jeg å anskaffe en vertikalklipper/beitepusser, men jeg har ingen erfaring med denne typen maskin og er usikker på hvor høyt gress disse klarer. Det er greit å slå oftere en jeg gjør, men jeg vil gjerne ha litt tips om hvor ofte jeg bør forvente å slå og eventuelt hvilken type jeg bør kjøpe til denne typen arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dimper_1 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Jeg har noen mål gress som jeg hvert år slår et par tre ganger med en avkappet forhøster for å holde det pent og hindre at det gror igjen. Nå begynder forhøsteren å bli noe ødelagd, og jeg må snart velge om jeg skal gjøre en sveisejobb eller kjøpe noe nytt å slå med. I den forbindelse vurderer jeg å anskaffe en vertikalklipper/beitepusser, men jeg har ingen erfaring med denne typen maskin og er usikker på hvor høyt gress disse klarer. Det er greit å slå oftere en jeg gjør, men jeg vil gjerne ha litt tips om hvor ofte jeg bør forvente å slå og eventuelt hvilken type jeg bør kjøpe til denne typen arbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest utepåtur_1 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Tror ikke du behøver å tenke på høyden på grasset min pusser banker ned trør på ca 8 cm uten problem. det er riktig nok en \"\;kombi\"\; maskin eller kratt knuser. har samme prinsipp som forhøster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.