Rep_1 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Heiskal bygge fjøs og skal då selge min avant 313. Skal kjøpe ein norcar a6020 eller avant 520 til å fore med. Kva vil dykk anbefale? Kva fordelar ulemper har desse to? Holdbarhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freksli_1 Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Kjøpte selv en Norcar a7236 og kan ikke si jeg angrer på det. Norcar virker mer solid enn Avnat, alt er i stål kontra my plast på Avant. I tilegg er det pendlende ledd på Norcar som gjør at den er my bedre å kjørepå litt ujevnt underlag. Dog kan den være mer bikken ved sving med tung last.I tilegg er det fotgass, noe som jeg liker godt. Ulempen med Norcar er kanskje at kjøreretning styres med pedalen på venstre fot, men det venner man seg fort på og det blir kjapp og effektiv kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Siden begge har den beryktede Kubota D722 motoren så ville jeg styrt unna begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar