Jump to content

fusjon 2

Guest

Recommended Posts

Guest ingvaldb_1

ER Mchale Fusion 2 så god som dere skal ha det til?

Entrepenøren jeg kjører for kjøpte denne ifjord sommer.

har kjørt 500 baller med den, så vet ikke skikkelig. men den er veldig kjapp! fina baller.

1Minus ting: våte baller!

Guest Anonym

Med våte baller meiner eg at pressa egner seg ikkje å brukast når det rigner! ballane detter gjennom pakkeren bak!!

som sagt, eg kjenner ikkje pressa, så lurer på om den er godf!

Guest Anonym
fusjun 2: du har ikkje peiling på pressing! du er ubrukelig!!! vett kim du er og du har hat masse trøbbel me mcale prssa di!!! hhahahah du driver useriøst

Guest Anonym

Dette er ett av mine første inn legg her på forumet, å dere kalger å syter heile vegen. har lest rundt på forumet også, ALLTID negative folk hele veien!! Sjarp dere!

2 inn legg har jeg skrevet om fusion 2. i BEGGE innlegga har eg skrevet at eg ikkje veit noko om denne pressa. Eg har kjørt pressa 500ball, å den funkerer fint sålangt.

leser du mitt første innlegg får du med deg at Jeg lurer også på om pressa er god!!

Guest tracker_1
Er det ingen som kan komme med noen nyttige erfaringer med denne pressa? Er jo bare pissprat fra øverst til nederst på denne sida! (Med unntak av noen da)

Guest Fusjon_2_1
go dag.mc fusjon 2 er ei kraftig presse som går å går. Bio e ei presse som ein må ha fk me seg heile vegen på arbeid å då får ein ikj peng i kassa.

Guest County_1
Fusion 2 er ei meget god presse. Vi har prøvd det meste av presser. Og for oss er det det beste valget, Vi har nå den 3. Fusionpressa,

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...