jørgenjthaule Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 Hei,jeg har akkurat kjøpt meg en 1x hakki pilke,fikk bare prøvd den såvidt,men har var problemet at innmaterbandet bare ville gå bakover og ikke inn...er det noen som har vært borti lignende?mvhJørgen Johan Thaule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
6R125 Posted February 5, 2018 Share Posted February 5, 2018 hei..vil tro du kjenner til hvordan maskinen skal fungere og brukes? Matebånd inn styres fremover, med å bruke spaken for å sage, å dytte den motsatt kant. For å kjøre i revers bruker du pedalen til venstre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjerstad Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 Hei, noen som vet hvorfor hydrolikkolien blir så varm. Og hvorfor det begynner og ryke og lukte brent gummi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fosen Posted May 4, 2020 Share Posted May 4, 2020 På de første modellene var det reimdrift på enkelte funksjoner og ikke hydraulisk drift som på en del andre maskiner. Det kan høres ut som du har et reimproblem, slitte eller for slakke.Hydraulikkolje blir jo varm ved bruk men hvorfor den evt er unormalt varm vet jeg ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts