Guest Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Har planer om å kjøpe frontmontert slåmaskin, og lurer på noen har noen anbefalinger å komme meg ang. merke og type. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Knut_1 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Har planer om å kjøpe frontmontert slåmaskin, og lurer på noen har noen anbefalinger å komme meg ang. merke og type. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.K.F._1 Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Kan på det sterkeste anbefale Claas 3050 Disco frontmaskin. Kjører den i kombinasjon med 8550 Disco og det fungerer meget bra, solide og robuste konstruksjoner som varer lenge. Kjørte med den forrige frontmaskinen i ti 9 år før den ble byttet, byttet kun olje og kniver. Nye Disco får du med fjærbetjent knivskifte, enkelt å raskt. Er heller ingen avansert hydraulikk for løft eller fjæring som på enkelte andre konkurenter, krever ikke mange hestekrefter dra rundt, det holder med 70hk. slår bra og følger terrenget meget bra. Claas maskina trenger ikke være blant de billigste, men jeg mener du får hva du betaler for, en sollid slitesterk maskin som varer lenge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Kjøp deg en pøttinger alpha motion. En suveren frontmaskin som er lettstyrt og som følger terrenget utmerket. Slår meget pent og er lett å stille inn fra skår til breispredning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.