Gå til innhold

Erfaringer med John Deere 50 serie


Lie

Anbefalte innlegg

Gjest TrakTor

Spørsmålet er jo hva du skal bruke den til? og hvor mange timer i året den skal gå. Dette er en "Italiensk Carraro" som har John Deere logoer på seg, Kan vel ikke si at det er verdens beste kvalitet da det har vært en del feil og mangler med disse.

Hilsen en tidligere John Deere mann !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrakTor

Beklager, dette ble feil, så nå at det var 5075 du skrev og  regner med det står en E bak. ? Bokstaven G er Carraro traktorer, mens Bokstaven E er produsert i INDIA. Jo tidligere bokstav i alfabetet jo mindre utstyr og rimeligere er disse JD.

Hilsen TrakTor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Det kommer vel ann på bruken?Traktoren blir brått mye dyrere om man hever ønskene for krefter og duppeditter. 

Nærhet og kvalitet på serviveapparat betyr mer for meg enn merket, så lenge vi snakker om de 6-8 største merkene. At vi kjører MF her på gården skyldes i hovedsak at Eik har det desidert beste tilbudet lokalt, når vi faktisk trenger hjelp. Det gjør man gjerne når det passer dårligst og da driter jeg horisontalt i om traktoren er grønn, rød eller blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrakTor

Enig i at nærhet er viktig og at bruk har betydning for hva man kan legge igjen penger i.  

Men skal man bruke ca 350'  får man mange andre JD  evt andre merker som er sikrere og ikke minst holder seg godt i verdi videre. 

TrakTor

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Nyere brukt eller helt ny du ser på?

Jeg synes MF4707 er en interessant modell i det prissjiktet. NH kommer også nå med en "enklere" modellserie, ikke helt oppdatert på det merket. Valtra A-serie kom nettopp i ny utgave, i basis "samme greia" som MF 4700-serien.

Ta runden hos forhandlere og hør hva de kan tilby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...