Holmen_1 Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 Jeg tenkte på å investere i GPS til traktoren. En manuell sak da jeg ikke kommer til å investere i styring for traktor og redskap. Har folket her råd å gi om hvilke som er å anbefale eller styre unna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tore Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 Lurer litt på det samme selv. I siste nummer av bladet sto det en artikkel om oneTrak, Kanskje det kunne være noe? Virka enkel i bruk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 3, 2017 Share Posted December 3, 2017 Har trimble 250. Helt grei. Brukes faktisk til mye. Grei å ha ved såing ved f.eks strekt motlys, bratte bakketopper osv. Slipper man å bli usikker. Sprøyting på høsten og harving er nok der den har mest verdi. Hadde jeg kjøpt i dag ville jeg gått for noe som kan gi signaler ut til evt. gjødselspreder, sprøyte o.l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest And3r2 Posted December 4, 2017 Share Posted December 4, 2017 Spenende, skulle til å spørre selv om en slik sak uten styring. Tenker da i bruk med gjødsling, såing/direktesåing osv :) så en sak som kostet ca 17000,- mulig det var trimble sin... Merke( plusser og minuser), eventuelt hvem forhandler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.