Gå til innhold

Traktor til ca 100 000


Kruste_1

Anbefalte innlegg

Gjest Ørjan G

Finn.no

Nyttekjøretøy, traktor. Det er plassen du bør se på.

Slå inn pris i søkefeltet, let til du finner noe som passer deg.

Om du ikke må ha traktoren med engang, kan du jo bruke litt tid til å holde utkikk etter traktorer som kommer inn der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange traktormerker som kan være aktuelle her om du ikke har altfor store krav til komfort og tekniske spissfindigheter. For traktorer i denne prisklassen havner du gjerne på en fra sent 80 tidlig 90 tall og i denne perioden skjedde det mye med tanke på komfort og innføring av elektronikk. Dessverre var ikke alle forsøk like gode, så jeg ville kanskje styrt unna de mest spekka modelene fra denne tiden. F.eks er MF 300 serie enkel og grei uten alt for mye stæsj, mens 3000 serien hadde en god del mer elektriske funksjoner som har forårsaket en god del hodebry og irritasjon for mange, men langt ifra for alle.

Fiat er foreslått her ser jeg, og joda det er greie traktorer det. MEN sjekk rust i hytte,clutch og slakke i trepunkten. Dette gjelder også flere merker.

Ellers er jo Valmet ×05 serie en klasikker

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en Fiat i 90 serien har litt erfaring med en 80-90  for noen år tilbake og dette er en kjempegod  traktor så disse står høyt.

Husker den var bjørnesterk med en god girkasse.

Synest prisene er i drøyeste laget på traktorer, koster fort 100 000 for en 30 år gammel traktor, men det er jo markedet som bestemmer prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...