Gullsvein Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Jeg tenkte å lakkere plenklipperen min på undersiden slik at den er lettere å holde ren. Hva anbefales å bruke til dette? Bør være noe som er både glatt og slitesterkt. Er bare rust under den nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Håkon Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Jeg ville hatt på Hammerite. Den kan males over rust og har høy sliteevne. Slagfastheten er dessverre dårlig etter min erfaring, men jeg tror de fleste lakktyper som egner seg for formålet vil få sår hvis du kjører på stein/grus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullsvein Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 Har asfalt rundt plenen og strør ikke der om vinteren, så det kommer ikke stein eller grus på den. Da kan jeg pine klipperen fra 94 noen år til :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 bruk sauefett slik som de bruker under biler. Bruker det på det meste av maskiner og utstyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ander2 Posted August 1, 2017 Share Posted August 1, 2017 Lanolin er vel d du tenker på;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.