optimist Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Har en valmet 6400, som jeg tenkte å ha på rundballeløfter på lasteren. Men jeg mangler uttak for betjening av en rundballeløfter. Må da sikkert inn med en sentral til.Men noen som har noen tips om andre alternativer for å få stablet baller i 2 høyder..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yest Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Kan du ikke legge opp slanger fra ett utak bak på traktoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Slanger fra tipputtak bak eller å montere splitt ventil på laster. Enkelkt og greit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimist Posted July 1, 2017 Author Share Posted July 1, 2017 KAnsje det kan være en løsning ja, :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jon Bonde Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Eller mekanisk rundballklype. Men kanskje vanskelig nok å få til stabel med hydraulisk. Min stabel ser i allefall alt annet enn symmetrisk ut... Mer som en haug, kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thomas Posted July 2, 2017 Share Posted July 2, 2017 Legg opp en hydraulikk slange fra bak på traktoren og legg de under traktor må ha to slanger så du får satt i både tur og retur slangen vi hadde sånt på en rundballe klype vi har på gården jeg har bodd på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.