Bondesen Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Den nye q-serien fra quicke har også mulighet for q-companion. Kommer det som standard eller ekstrautstyr? Hva er ev. prisen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Ekstrautstyr. Trur eg leste ein plass at det kostar 12 000,- om du kjøper det med ny lastar. Så trur eg det var 13 - 14 000,- for ettermontering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carl H Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Q-companion har en veil pris på kr 14.900 eks.mva ferdig montert på ny Quicke eller Trima Q-serie laster.Det er ikke mulig å montere Q- companion på eldre Quicke eller Trima lastere. Q –companion gir/viser deg:Front lasterens høyde over bakken Tilt vinkel på redskapet Vekt av eks 1 x rundballe eller flere Service indikator og mye mer Alt dette i en og samme skjerm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bondesen Posted August 4, 2017 Author Share Posted August 4, 2017 Ok. Tenkte meg det. Jeg har traktor i bestilling. På ordrebekreftelsen under lasteren står det: quicke q3m dm eurosms mc4 3rd sd ql. quicke q3m er vel navnet. Eurosms er greit og 3rd regner jeg med betyr at det er 3. funksjon. Men hva betyr resten? DM? MC4? SD? QL?Takker for alle innspill:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 5, 2017 Share Posted August 5, 2017 Tatt fra hukommelsen: DM fundamentMC4 hurtigkobling hydraulikk lasterarmQL quick lock lasterarm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 5, 2017 Share Posted August 5, 2017 SD soft drive lasterdemper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.