Gå til innhold

Enkel presse


Gjest

Anbefalte innlegg

Eg spekulerer på grasmekaniseringa på garden. Har litt sære forutsetningar: Dels noko sidehelling, dels svært bæresvak jord. Mange småteigar (i dagens målestokk). Dårleg tilgang på entreprenørar, i alle fall med passande utstyr. Lurer difor på å kjøpe ei eiga presse, som helst skal gå bak dagens lette slåttetraktor på ca 50 hk. Ein ting til: Dagens nivå på buskapen gir ikkje det heilt store spelerommet, reint økonomisk. Har håp om at det skal bli betre på sikt, men dumt å bruke opp for mykje pengar no i oppbyggingsfasen.

Nokon som har tips, erfaringar og gode råd? Lurer mellom anna på Welger RP 12 versus Krone 125.

Og ja, eg veit at vi må ha kuttar, og at frost kan vere ugreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bædis_1

Eg spekulerer på grasmekaniseringa på garden. Har litt sære forutsetningar: Dels noko sidehelling, dels svært bæresvak jord. Mange småteigar (i dagens målestokk). Dårleg tilgang på entreprenørar, i alle fall med passande utstyr. Lurer difor på å kjøpe ei eiga presse, som helst skal gå bak dagens lette slåttetraktor på ca 50 hk. Ein ting til: Dagens nivå på buskapen gir ikkje det heilt store spelerommet, reint økonomisk. Har håp om at det skal bli betre på sikt, men dumt å bruke opp for mykje pengar no i oppbyggingsfasen.

Nokon som har tips, erfaringar og gode råd? Lurer mellom anna på Welger RP 12 versus Krone 125.

Og ja, eg veit at vi må ha kuttar, og at frost kan vere ugreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bædis_1
Har to aktuelle RP 12 i kikkerten. Den eine med nettbinding, den andre med tråbinding. Eg innbiller meg at nett er ein fordel, men har eg rett?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Nett er jo ok, men på ei gammel presse så trur eg fremdeles eg vill foretrekke garn, ellers så er rp12 pressa ei gjennomprøvd presse som enda er bra deletilgang til, lett å vedlikeholde osv, har ei selv i reserve, lager ikke de største ballene, men har man liten traktor så er vell 500-700kg nokk å håndtere,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...