Guest Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 Eg har ein svingkrans på ei lift eg prøver å reparere. Det var slark når var i bruk. Det viser seg at smurninga ikkje har vore bra, og dermed har kulelageret ikkje fungert skikkeleg. Eg demonterte dette, og det var ikkje fylt opp med kuler og mellomlegg mellom kulene. Ein del var øydelagd.Eg fekk ut kulene på den eine sida ved der smøreniplane er. På den andre sida var det ikkje mogleg. 1 mm i forskjell på opninga. Skal det vere slik?eg kan kjøpe ny, men kjedeleg viss det går an å reparere billegare. På førehand takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuami Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 Det viktigste med et kulelager er vel at alle kulene er på plass! Skift lager - billigst, men arbeidsomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bernti Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Takk for svar! Eg skal gjere det først, tenkte eg. Eg lurte på om de veit kva namn er det på mellomlegget mellom kvar kule. Eg finn nye kuler på nettet, men eg finn ikkje slike mellomlegg. Det er litt elastisk. Det ligg kule, mellomlegg,kule,mellomlegg osv :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jon Bonde Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Prøv først å finne en servicehåndbok/manual for maskina, og se om du klarer å finne delenummer på lageret. Eventuelt kontakt leverandør/importør, eller en bedrift som jobber med denne type deler. Abra i Trondheim bruker å ha kontroll på det meste av slikt, som regel er det brukt standardkomponenter, og det er billigere å kjøpe fra en "kulelager-bedrift" kontra å kjøpe originaldeler. Hvis lageret har gått en stund med dårlig smurning og det har manglet kuler/mellomlegg (navnet på disse varierer gjerne etter konstruksjonstype på lageret, ser jeg) må du nok regne med at det har vært slitasje på resten av konstruksjonen også, og at det derfor er mest hensiktsmessig (og kanskje billigst) å nappe ut hele lageret og sette inn nytt. Hvis du tør er det også mulig å handle internasjonalt, men bytterett og -mulighet er nok dårligere. Sjekket pris på et stort stiftlager for noen år tilbake, da var pris fra fabrikk i Kina inkl. frakt til døra ca 1/5 av det jeg måtte betale for samme lager her hjemme - og da måtte jeg kjøre inn til byen for å hente det sjøl... (Spørsmålet er hva vi gjør den dagen vi har tillatt Kina å konkurrere ut lokale leverandører, og vi må påregne 2 uker leveringstid på alle deler...Så jeg kjøpte til fullpris lokalt...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bernti Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Tusen takk for eit skikkeleg godt svar! Der er utruleg dårleg med opplysningar når det gjeld delenummer og diverse. Faktisk er det ganske mangelfullt, og det er erart sidan liften vart produsert i 2008. Det er ei Upright TL49K - 8072, forresten. Eg skal prøve å handle lokalt, men blir det for dyrt, så gjer eg det helst den dagen eg tjener pengar på det. Elles er det enklast å få tak i slikt relativt lokalt, men eg måtte ha teikningar viss det skulle produserast.Svært nøgd med svaret!! :) Tusen takk, igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jon Bonde Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Fant i allefall deleliste/servicekatalog på denne:http://www.snorkellift.com/Downloads/Manuals/set1_ps/508158-000_TL-49-K_sn8000+_C.P.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bernti Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 tkk, men eg har kika opp og ned i mente på denne katalogen, og dei nummera stemmer ikkje i fylgje importøren. Dei har ei hemmeleg deleliste, følest det ut som. Som du ser så er det heile greia med motor og styr, og det skal dei ha 60000 for, før rabatt oav. Det er ikkje aktuelt då. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.