Guest Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 hei. skal kjøpe min første presse.har leid før. har 2000-2500 baller. har sett på krone 1250 MC. det er veldig god service i nærheten. godt valg? takker for innspill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alprojr_1 Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 hei. skal kjøpe min første presse.har leid før. har 2000-2500 baller. har sett på krone 1250 MC. det er veldig god service i nærheten. godt valg? takker for innspill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Gras hovedsaklig? Har selv kjøpt ny Mchale, har stor tro på den. virker som ei solid presse. Hadde Vicon, den gikk det lager på hele tiden, og var generelt mye tull. Krone kjenner jeg desverre ikke noe særlig til, men husker en i bygda kjøpte en krone variopresse, han var ikke veldig fornøyd, men jeg husker ikke hva han mente var galt med den. Mitt tips er å få prøvd litt forskjellige merker på demo, snakke med andre som har erfaring med merkene fra før, og ta et valg utfra service og samlet inntrykk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeppa_1 Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Idefox: Vær snill å gi dine bruker erfaringer om Orkel HIQ utover sommeren. Bra ting, små tull o.s.v På forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jonny_1 Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 jeg har forstått slikt at orkel er veldig slitesterke presser, men jeg hollder en knapp på mchale jeg alltså. problemer kommer det egentligt på alle presser, det er helt opp til vedlikeholdet å sjoføren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeppa_1 Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Idefox: Nå er vel grassesongen ferdig. Har du noen erfaringer med HIQ som du kan dele med meg/oss?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.