Guest Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Har noen erfaringer med den " nye" eco sprederen fra reime? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kjell Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 Det er den beste sprederen jeg har kjørt med. Den sprer utrolig jevnt. Det sies at den kan ha like lavt nitrogentap som stripespreder under optimale forhold. Er det noen som vet om noe dokumentasjon på dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hjelle1 Posted June 15, 2016 Share Posted June 15, 2016 De høres bra ut, har i dag vogelsang spreder fra reime å den er jeg ikkje heilt fornøyd med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Flere som har erfaring med eco sprederen? Hvordan er den i vind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 5820 Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Her håper jeg noen kan svare. Jeg lurer i tillegg på: Hvordan er den på slangeanlegg? Kapasitet og krav til trykk? Pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hjelle1 Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Jeg er foreløpig førnøyd me sprederen, trenger ikkje meire trykk ell ka ei vanlig pumpe i ei vogn leverer. (Jeg husker ikke helt hvor mye han på reime sa) jeg kjøpte et komplett sett som passer min 9500 vogn å betalte 12500 pluss mva. Synes jeg fikk mye for pengene de de inneholdt hyd stengekrane å slange å alt som trengs pluss litt til. Men monteringsanvisning var ikkje med så de var litt tipping. Tåler en del vind men de blir jo selvfølgelig litt ujevnt når de blir for mye. Men den sprer meget jevnt å fint om de møkka er tynn ell tykk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest møkkamann Posted August 1, 2016 Share Posted August 1, 2016 Høres ut som en bra spreder. Jeg har reime vogn med superspreder og er ikke fornøyd med spredebilde. Blir for mye møkk rett etter vogna. Jeg har høytrykk pumpe med resultat svært små dråper. Passer en eco spreder til ei slik pumpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.