Gå til innhold

Eco spreder


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Kjell

Det er den beste sprederen jeg har kjørt med. Den sprer utrolig jevnt. Det sies at den kan ha like lavt nitrogentap som stripespreder under optimale forhold. Er det noen som vet om noe dokumentasjon på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her håper jeg noen kan svare. 

Jeg lurer i tillegg på: Hvordan er den på slangeanlegg? Kapasitet og krav til trykk? 

Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjelle1

Jeg er foreløpig førnøyd me sprederen,  trenger ikkje meire trykk ell ka ei vanlig pumpe i ei vogn leverer. (Jeg husker ikke helt hvor mye han på reime sa) jeg kjøpte et komplett sett som passer min 9500 vogn å betalte 12500 pluss mva. Synes jeg fikk mye for pengene de de inneholdt hyd stengekrane å slange å alt som trengs pluss litt til. Men monteringsanvisning var ikkje med så de var litt tipping. Tåler en del vind men de blir jo selvfølgelig litt ujevnt når de blir for mye. Men den sprer meget jevnt å fint om de møkka er tynn ell tykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest møkkamann

Høres ut som en bra spreder. Jeg har reime vogn med superspreder og er ikke fornøyd med spredebilde. Blir for mye møkk rett etter vogna. Jeg har høytrykk pumpe med resultat svært små dråper. Passer en eco spreder til ei slik pumpe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...