Gå til innhold

Brøytetraktor 100hk tips!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Kunne trengt noen tips !!! Skal ha en brøytetraktor  til bruk i Oslo og har vurdert valtra n92. Tenker at ønsker å ha clutchfritt vendegear og tre dobble uttak bak! Skal vere smidig å lettkjørt. Skal brukes frontskjær og fres bak, gårdsplasser, parkeringen og borettslag er der de skal brukes!  Tips og erfaringer mottas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en valtra n 92 selv 2008 mod, og e veldig fornøyd med dne. Go komfort og brukervenlighet. har ikke hat noen nevneverdige problemer med dne, så traktoren kan jeg anbefalle, men selfølgelig er det mange traktorer å velge melom, men valtraen er et trykt kjøp og passer bra til dit bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det ok med knappeclutch? Alderig brukt det kunn brukt det clutchfritt vendegear som sitter på venstre side av rattet.synes det fungerte bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå vet ikke jeg vilken pris tak du setter.

men av egen erfaring kan jeg anbefale. MF 5609.(eller 5610)  da får du dyna 4. så slipper du å gire med spett :)

har 5609 godt fornøyd. savner ikke spetta heller. omentrent samme størrelse som n92.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johansen_1

Ble brøyting med en mf 5455 som vaktmester kompaniet holder ut sesongen, så da får jeg prøvd det. Så får vi se hva det ender på om det blir 5455 eller n92. Prøvekjørt valtran og den var veldig behagelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...