Guest Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Hvordan ligger det an med grovfor rundt om kring ? Jeg sammen med mange andre i området her har mere en nok ser det ut til. rimlig bra kvalitet er det også ser det ut som. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest utepåtur_1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Hvordan ligger det an med grovfor rundt om kring ? Jeg sammen med mange andre i området her har mere en nok ser det ut til. rimlig bra kvalitet er det også ser det ut som. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Hvor i landet holder du til? Er behov for mye grovfor rundt omkring vil jeg tro :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nils_Neteland_1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Lite her i Hardanger,men ha du siloballar med god kvalitet kan me vera interresert om det ikkje vert dyrare enn kraftfor:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorvaldsen_1 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Har forsatt 70-80 rundballer av 1 slått igjen. Fortørket i 2 døgn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Holder til i Solør. Virker som at den såkalte grovfor krisa ikke er så stor som det var spådd på forhand? eller tar jeg feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Er noen av dere som vill selge fra sørlandet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.