Gå til innhold

Fendt 309C


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en Fendt Farmer 309C (2006-mod) jeg ønsker å legge folie på. Jeg trenger da nye emblem på begge sider av panseret (klistremerker), og har vært i kontakt med Eik-Senteret angående bestilling av nye. Disse ligger i Frankrike, og koster en halv formue.

 

Jeg har mulighet til å få produsert tilsvarende logo i folie hos samme firma som selger folierullen jeg bruker på resten av overflaten. For å få laget en eksakt kopi uten at de ansatte skal trenge å sitte ei arbeidsuke foran dataskjermen, har jeg bruk for en mal, eller rettere sagt ei fila Fendt bruker for produksjon av sine klistremerker.

 

Er det noen her som har mer innsikt i anskaffelse av dette enn meg, eller har et annet forslag til løsning? Takker på forhånd for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henke_1

Få hjelp av en med et godt speilreflekskamera til å ta bilde av tilsvarende traktors emblemer. Send dette som riktig filtype, så bør det ikke være noe problem for et reklamebyrå av riktig type å få printet ut igjen dette i riktig størrelse.

Kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt dekalsett får du for ca 1000 kroner hos Eiksenteret. Da får du noe som sitter på panseret og varer en stund. Tror ikke du får noen til å printe ut bare to dekaler for under 1000-lappen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten å ha sjekket helt konkret mot ditt serienr, så finner jeg veilpris på kr 394 +mva pr side til panser hos Eik.

Riktig delernummer står nede i hjørnet på din dekal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...