Gå til innhold

Kjøp av steinplukker


Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer kjøp av steinplukker til neste sesong.

 

Har 3 alternativer jeg vurderer. Sagadan, Globus Tempi eller Kvålplukkeren.

 

Noen som har brukt disse og kjenner til svakheter og fordeler. Hva er mest slitesterkt.

 

En Kiwi-pekka hadde vert ønskedrømmen, men blir for dyrt til mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp Globus Tempi!!! Har fleire naboar som har Saga, samt kjenner til ein som har Kvålplukkar. Særleg i forhold til Saga har Globusen mykje kraftigare fjører og tindar. Kan ikkje samanliknast. Har kjørt min Tempi 4 sesongar no, og har ikkje bytta nokon ting, kun litt justering av tindane. Veldig behagelig og grei å kjøre med, samt god tippehøgde, mykje betre enn Saga. Som ein sa i ein tidligare debatt her på forumet: Så lenge det finst Globus steinutstyr er det ingen grunn til å kjøpe noko anna. Det støttar eg han fullt og heilt i!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til steingal: Kor mange mål har din gått på desse 4 åra? Bruker du den etter steinrive eller plukker du rett på harva åker?

Har aldri kjørt slik type plukker før. Har brukt Globus sin SB1600 litt. Syns den ikke var så veldig driftsikker. Takla heller ikkje når det blei litt større stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje brukt så veldig mykje på desse 4 sesongane, rundt 200 mål totalt. Kjører med ei 4 m Globus steinrive med dobbelt tindeantall først. Er for lite effektivt å kjøra hentaren rett i åkeren utan å ha raka først. Steinar opp til godt og vel &quot\;fotballstørrelse&quot\; går heilt fint, er det stein større enn det tar eg dei med svansen først. SB-hentaren til Globus har mykje meir leamikk og krev nok meir vedlikehald enn den enklare Tempi-plukkaren. Kjører Tempien på 380 omdr., på kraftuttaket, og kjørehastighet frå 1-4 km/t, alt etter kor god &quot\;avling&quot\; det er.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...