Guest Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Ønsker meg et matebord for rundball å sette opp i forkant av min RBK1202. På bruktmarkedet er det sjelden noen matebord men rivere med div defetkter finnes det en del av, til lav pris. Har en løs idé om å bygge om en river, plukke av tromler og div så kun bunnbeltet blir igjen. Litt plunder blir det sikkert, men hva tror folk? Er det verdt et forsøk? Kjører inn 1 rundball per dag og ser for meg å slippe unna med fylling hver tredje dag, og det blir sikkert gamle John glad for... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Kansje like enkelt,raskere og billigere å bare montere ei talje til å løfte baller oppi med? Om du har nok takhøyde vel og merke..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Har du vurdert ei gammel avlesser vogn med el motor, så kan en bare fjerne utmateren? Sikkert like billig, og fint plass til 2 baller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Har avlesservogn med el drift som matebord til rbk 1202 ,funker helt topp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.