Gå til innhold

raking til jf snitter


Gjest

Anbefalte innlegg

Har et problem eller ei utfordring, kjører side jf snitter jf snittevogn, legger stak silo og får med et døgns fortørking kun tørrstoff på 21-23%. Skulle gjerne hatt 26-30 %, slår med ei Kverneland 3,2 så breispredeutstyr er absolutt på ønskelista. Da må raking til, problemet når jeg gjør det med raka jeg har ei en rotor med 4,3m er at det blir veldig mye Grass i rankene og dermed full kjøring av pickup på snitterene. Noen med erfaring med akkurat dette? Litt vanskelig å rake bare fra ei side så må nesten legge 3 striper til ei med den jeg har, altså 9,6meter og mye gress så blir det fort veldig mye.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde same utfordringa sjølv, brukar JF FC 850 og Kverneland 3,2 m slåmaskin. Me bruka tidligare ei Krone ein-rotors rive. Uansett om me breispreidde graset med slåmaskina, eller ikkje gjorde det, så var det klure å raka passeleg mengde gras i saman. Det er ôg lett for at det blir litt ujamne strenger med ei einrotors rive. Me raka stort sett to og to skårar i saman, og synest det var nok på snittaren. Frå i sommar av gjekk me over til å slå graset utan breispreiing, lot det ligga ein times tid slik at stubben fekk tørka litt, og så kjørte me spreierive. Kjøpte ei Kuhn spreierive med 5,2 m arbeidsbredde, og då spreier me lett 40 mål i timen. Så bytta me ut einrotorsriva med den minste to-rotorsriva til Kuhn (GA 6501). Det blei ein heilt annna verden, både for den som kjører samleriva (mykje, mykje enklare og behagelegare å kjøra ei torotors) og for snittaren. Denne riva har arbeidsbredde frå 5,4 til 6,4 m. På 5,4 m arbeidsbredde legg ho ein meter brei streng. Me kjører ho på godt og vel 5,5 m arbeidsbredde, og då blir det ein veldig jamn og fin streng for snittaren. Blei veldig mykje enklare å kjøra snittaren etter denne riva enn etter einrotorsriva. Slår du på føremiddagen, breispreier middagstider og rakar saman etter eit par-tre timar i godt ver kan du kjøra inn flott fortørka gras om ettermiddagen/kvelden. Me er i alle fall veldig godt nøgde med dette opplegget :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...