Guest Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Hei.. Eg har ei hydraulisk pusseskuff til ein 3,5tonner.. Skuffa er av merke Beck Maskin Problemet mitt er at tetningene på sylindrene er gått... Beck Maskin har kun nye sylindrer til 3200kr stk + mva.. Nokon som veit om kor eg kan få tak i tetninger?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Hei.. Eg har ei hydraulisk pusseskuff til ein 3,5tonner.. Skuffa er av merke Beck Maskin Problemet mitt er at tetningene på sylindrene er gått... Beck Maskin har kun nye sylindrer til 3200kr stk + mva.. Nokon som veit om kor eg kan få tak i tetninger?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oddbjørn_1 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Bare for å nevne noen: TESS. Mit\'\'s hydraulikk AS. Økonomideler. GKN Vestby. Entrak Norge. Sylinderakutten. Demonter sylinderen og ta nøyaktig mål av pakningene så ordner det seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.