Guest Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 noen så kan fortelle meg koss ein sjokk ventil fungere? har et 3 m skjer så eg ska brøyte me i vinter så e der brostein på ett par plasser så lure eg litt på om d går godt, nogen me erfaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 noen så kan fortelle meg koss ein sjokk ventil fungere? har et 3 m skjer så eg ska brøyte me i vinter så e der brostein på ett par plasser så lure eg litt på om d går godt, nogen me erfaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxxum_1 Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 hei. sjokkventil er en ventil som som inneholder 2 stk fjører som skal slippe i mellom olje hvis trykket blir får høyt. altså, butter du i en kantstein så skal svingen på skjæret gi seg hvis ikke slitestålet gjør det. men hvis du skal kjøre på mye brostein ville jeg ringt lilleseth as å spurt etter gummislitebane. jeg har kjøpt det til begge bakskjæra mine i år å syns det fungerer bra. mine tvil var der da jeg bestilte de med tanke på såle å at det skraper skikkelig, men fungerer utmerket, kjører på mye asfalt,brostein å skogsbilveier å det er helt fenomenalt. henger ikke fast i noen ting å skjæret går mye stillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 koss møje koste ett sånn gummislitebane i forhold t vanlig stål? levetiden då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxxum_1 Posted November 22, 2008 Share Posted November 22, 2008 gummislitebanen koster 1250 kr + mva holdbarheten har jeg ikke fått testet skikkelig enda men ser lovende ut. har en drammensslodd til å slådde vei med, blir brukt 3-4 ganger hvert år å er 6 år gammel, syns ikke at den er slitt. du har jo stålkorden i midten + slitesterk gummi. leveres i 3m lengder med standard 30,5cm hull. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 har du fott tesret ud holbarheten på gummislitebanen nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Veldig interessant dette med gummislitebane, noen som kan fortelle om sine erfaringer med dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.