Gå til innhold

Erfaring Lantmannen maskin


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er andre sine erfaringer med Lantmannen forhandlere, nærmere bestemt Lantmannen maskin midt-Norge for min sin del?

Meg har de mistet som kunde for godt etter ALT for mye tull.

 

Kan nevne noe: (i stikkordsform)

 

-Handlet ny traktor, selger skulle ordne forsikringer og registreringer, 10 mnd etter handelen vart det gjort. Unskyldningen var at han som egentlig skulle ordne fikk sparken.

 

-Handlet brukt slåmaskin, selger skulle ta med bok og kniver når han var med meg på første slåing 1.slått. Boka hadde de ikke, knivene hadde de akkurat levert til en annen forhandler som det hastet med. Helldigvis lå det gamle rustne kniver i verktøykassen. Boka fikk jeg etter mye om og men fra servicemannen, enkel sak sa han! Etter selgeren lovte å sende den, han sa t.o.m. at han akkurat hadde posta den. Selgeren lovte (muntlig) også at jeg skulle få ett nytt lys som var ødelagt på slåmaskina, ikke sett noe av....

 

-Traktoren har ikke fungert, ting jeg kommer på i farten; motorhavari, umulig hydraulikk på løftearmer, dybdekontroll, clutch som rykker, clutch som slurer, lekk takluke, renner vann inn under dashbord, oljelekkasjer........

 

Traktoren er en claas, nå venter jeg på en valtra som erstatning, etter mange telefoner, ventetid, unskyldninger. Sikkert noen små løgner om jeg ikke tar feil, det kan Lantmannen arrestere meg for, men det er det inntrykket jeg har fått, jeg tror ikke på alt som blir sagt og lovet lenger, av den grunn av at enkelte ikke har holdt det som blir sagt, og noen ganger latterlige unskyldninger.

 

Unskyldninger som jeg har fått; Vært på ferie, gått litt raskt i svingene, de trodde jeg hadde lengre tålmodighet enn jeg hadde....? En har fått sparken, en har sluttet i jobben, transportøren svikta, innlagt på sykehus, Synn og og god bedring for han det gjelder, men jeg velger å ikke tro på at det er sant.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Høres absolutt ikke bra ut. Jeg har ingen ting å klage over for Lantmännen Maskin på Østlandet. Har kjøpt ny traktor og brukt slåmaskin, og alt har fungert som forutsatt. Dette må jo løftes høyere opp i systemet, enten til daglig leder for Midt-Norge eller til (nyansatt) Adm.dir i Lantmännen !!! Kan jo være en mandagstraktor, så jeg ville prøvd å kreve omlevering (altså helt ny traktor)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...