Guest Anonym Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hei! Jeg driver og hjelper en gårdsgutt fra New Zealand med å få jobb i Norge. Er det noen som vet om en gård der det trengs en driftig arbeidskar? Ikke nøl med å ta kontakt på tlf 480 syv-to 365! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hei Rune! Takk for raskt svar. Jeg skal sette meg ned med han i morgen og se på hvilke muligheter han har. Det er vanskelig for ham å finne fram når han ikke snakker norsk... Hvilke betingelser kan han få hos deg? Hvordan er det å finne plass å bo i nærheten av gården? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Jeg skal overlate til ham å svare for seg tror jeg. Skal som sagt hjelpe han før jeg reiser hjem på ferie i morgen. Har du et telefonnummer så han kan ringe deg selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Hei! Jeg driver og hjelper en gårdsgutt fra New Zealand med å få jobb i Norge. Er det noen som vet om en gård der det trengs en driftig arbeidskar? Ikke nøl med å ta kontakt på tlf 480 syv-to 365! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.