Gå til innhold

Grasdott kvar 10. meter


Gjest

Anbefalte innlegg

Køyrer ny kverneland taarup 3224 slåmaskin. Når eg slår, og spesielt no i håslåtten, får eg ein liten "grasdott" som legg seg attmed hjulet. Har prøvd å heva/senka hyd., regulert toppstaget, fart og pto. Kva gjer eg feil???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Køyrer ny kverneland taarup 3224 slåmaskin. Når eg slår, og spesielt no i håslåtten, får eg ein liten \&quot\;grasdott\&quot\; som legg seg attmed hjulet. Har prøvd å heva/senka hyd., regulert toppstaget, fart og pto. Kva gjer eg feil???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hmm, dette er ei ny maskin som har gått 100 mål hittil. Kan ikkje sei at eg har vore borti so mykje stein, men får kika under ho ien dag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har no slått 2. slåtten og er ikkje nøgd med korleis slåmaskina jobbar, alt graset vert ikkje lagt i strengen, det ligg at litt overalt. Fekk eit tips om at eg burde setja knekkaren på maks sidan den skal løfte graset opp og ut. Sidan det er mindre avling på 2. slåtten tipsaren at kvnekkaren ikkje fekk tak i graset godt nok. Kan dette stemme?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Har du sjekket at knivene står rett vei? det er høyre og venstre kniver. Vet om maskiner som er levert ny og hvor knivene er montert feil og da slår den ikke bra.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å se på crimperen (denne kaster jo gresset over seg og bakover) når du snur skivene vil du også kunne se hvilke vei knivene roterer. Håper du finner ut av det, er iriterende når det ligger gressdotter igjen etter en.

 

Mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...