Gå til innhold

meiningar om \&quot\;smaken av hund\&quot\;


Gjest

Anbefalte innlegg

sat på youtube ein kveld, då eg kom over dette:

heile filmen "smaken av hund" er lagt ut der. såg alldri denne filmen, men det har eg no gjort. eg er vel da ein kan kalle frustrert.

 

Kva er dykkars meining om denne filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sat på youtube ein kveld, då eg kom over dette:

heile filmen \&quot\;smaken av hund\&quot\; er lagt ut der. såg alldri denne filmen, men det har eg no gjort. eg er vel da ein kan kalle frustrert.

 

Kva er dykkars meining om denne filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helmer_1
er vel ikke helt ny denne nå... ble aldri den store diskusjonen om denne da den er helt klart dårlig faglig og en ser tydelig at klipp er klipt sammen å tatt litt ut av sammenheng... dårlig journalistisk verk...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er heilt einig. er jo ingen tvil om akkurat det. dei enkelte tinga dei har kome fram til er kanskje greit nok kvar for seg, men dei blandar korta så heise. skjønna ikkje fomålet. angrip samvirkeforetaka på den eine sida, men eigentleg er det \&quot\;sannheita\&quot\; om produksjonen dei skal ha fram. utruleg at denne er blitt sendt på tv. slett arbeid.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette var en dårlig dokumentar med utstrakt bruk av klipping og liming.

Tenker også at de har noen poenger men at de konkluderer på helt feil grunnlag.

Det er ikke samvirket som er pådriver for effektivisering i husdyrholdet det er vel heller

andre politiske krefter som jobber for.

Syntes også soya prosjektet til FK fikk for mye negativ omtale. Det må jo være en av mulighetene til å imøtegå eventuelle fremtidige krav om å gi flere av de fattigste landene adgang til det Norske markedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...