Gå til innhold

VERDENS ENDE


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som har Gardsanalysen fra Skauen gård i Tjøme ( renate ottersen) Og som kunne sendt meg den, eller evt. at jeg kunne kjøpt bladet? Andre gode tips motas og med takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det noen her som har Gardsanalysen fra Skauen gård i Tjøme ( renate ottersen) Og som kunne sendt meg den, eller evt. at jeg kunne kjøpt bladet? Andre gode tips motas og med takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar :D Har bitt så fasinert av den dama som klarer å holde drift i en så svær gård alene! Har lest att hun trillet ut et tonn for dagelig med TRILLEBÅR!!! Takk igjen for gode svar :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon, ver du trygg: Eg er IKKJE på traktorbygda. Eg høyrer heilt og fullt til i Bedre Gardsdrift.

Eg har heller ikkje Ford 4610, men bortsett frå det er maskinparken brukbart omfattande, i alle høve i forhold til kva sauene våre klarer å betale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okå, såg de i den dær linken karl-daniel delt. Kan bli ganske usakelig og heftig inne på bygda.

 

Ps: såg du va frå olden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lest mye bra om henne :D Det virker som om hun tenker litt mer framover i tid og tenker litt anderledes, kanskje det er det som skal til for å overleve som bonde i norge i dag?

 

Har du noen kjenskap til renate OS??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treng kvinnfolk mæ tæl i, kan da gjørrå en like god jobb dæm som karanj. Har ho mange dyr? Og har ho ball inj silo?

Takk for en fin debatt :D (eller ka du vil kall det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...