Gjest Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 hei, har ein taarup slåmaskin (4228 08 mod) med bx belte,, bandet har begynt og tulle med at de ikkje vill gå opp igjen,,,, har gått over å sjekka alle kontaktar o.l men finner ingen feeeil,, noken som har vore borti liggnande?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 hei, har ein taarup slåmaskin (4228 08 mod) med bx belte,, bandet har begynt og tulle med at de ikkje vill gå opp igjen,,,, har gått over å sjekka alle kontaktar o.l men finner ingen feeeil,, noken som har vore borti liggnande?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jostein Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Heisann Har hatt litt tull med det etter at kabelen hadde fått en skade der den ligger i lag med slangene. Vi fikk skjøtet det midlertidig først og i år skiftet vi ut store delet av kabelen, dog ikke til en ny orginal da den var ganske dyr :-/ Ellers så har jeg også hatt litt tull med kontakten på den ene føleren som ligger på løfte sylinderen men det går greit nå når en vet om det. PS Hos meg kom det og gikk etter som jeg styrte slåmaskinen inn og ut. Dermed klarte jeg å få slått ferdig og det var lettere å finne feilen. Mvh Jostein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JK_1 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 sjekk kontakten på giveren løft senkt. evt. bytte giver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar