Gå til innhold

Finn.no


Karl Daniel

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere bruker Finn.no aktivt, både for å sondere markedet etter utstyr dere er ute etter. Samt å finne en pris for hva dere evt kan selge noe for..

 

Siden jeg sitter som admin for A-K I-meks finn side, så ser jeg jo at det er et vanvittig besøk inne på annonsene vi legger ut..

 

Jeg er jo selv innom daglig å sjekker og har solgt mye utstyr igjennom Finn.no både privat og igjennom jobb..

 

Har dere vært utsatt for noen ugreie handler/opplevelser igjennom Finn.no sin landbrukssider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wold_landbruk_1
jeg er inn på FINN.NO flere ganger om dagen, har solgt/kjøppt utstyr der. nå er jeg på utsikt etter aktuelle forblandere og ringer selgerene av disse og spør om råd i den praktiske hverdagen. så det er supert. en akktiv bruker av \&quot\;finn\&quot\; i følge min samboer...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet mye på finn.no (blandt annet en sovema klipper av a-k)

Har handlet med firma og private og har aldrig hatt trøbbel med dette.

Når jeg er på utkikk etter noe spesielt skjekker jeg finn flere ganger daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg titter inom 5-6 ganger i uka den er vel suveren i norge,synes også at det er merkbart mindre annonser i bondebladet.-Det var standard å nilese dem på torsdag før,det gjøres ikke lengre her-(synes forøvrig bondebladet er ei forpult sutreavis)

Jeg solgte bilen min nylig på finn,bilhandleren hjalp meg og jeg ble noe forundret da jeg spurte han va den var vert-for svaret var\&quot\;da må jeg titte på finn først\&quot\;-trudde han var fagmann jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Finn daglig, og har både kjøpt og solgt der. Men savner litt bedre søkemuligheter, kunne f.eks gått ann å søke på hk og med eller ute 4 hjulstrekk på traktorsiden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom finn.no flere ganger om dagen.

Har både solgt og kjøpt på finn.no

Savner også bedre søkemuligheter

som nevnt over her.F.eks Hk. 4wd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...