Gå til innhold

Sonim XP3


Karl Daniel

Anbefalte innlegg

Med tanke på BGs artikkel rundt bondemobilen, må man vel kunne si at de bommet grovt når de ikke tok med Sonim XP3 i den sammenheng..

 

Den koster nok mere, men per i dag er prisen rett under 3 000 kroner..

 

Er det noen her som har erfaringer å komme med, vurderer sterkt å kjøpe en slik til Store Høvding hjemme, han har en egen evne til å ramponere sin Nokia 5140 i.. Så kanskje det er på tide at han får nye utfordringer.

 

Jeg har sjekka litt på Amobil.no, men der er det ikke mye brukererfaringer å finne.. Det kan fort ha noe med at brukerne av Sonim XP3, ikke brenner av så mye tid på slike fora..

 

Mobilen.no har en ganske så grei test..

 

http://www.mobilen.no/wip4/review/test-sonim-xp3---mobilen-kan-bade/d.epl?id=34451

 

 

Men altså brukererfaringer takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utan å avsløre alt for mykje om BGs framtidige planer: Sonim XP3 er bestilt til testing. Artikkelen kjem før året er omme, altså tidsnok til eventuelle julegåver til høvdingar og andre. Vi må berre få nok tid til å bli skikkeleg kjent med telefonen først. Når BG testar, er det ikkje nok med ei lita prøvekøyring, og å grave telefonen ned i hagen, slik andre som testar robuste telefonar tykkjer er moro...

 

Takk for stort engasjement via kommentarfelt, epost osv!

 

Enn så lenge: Gi Karl Daniel litt brukarerfaringar! Dei blir heilt sikkert lesne av fleire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

har, (hadde?) en sonim XP1. Har som de andre her hatt en telefon i gjennomsnitt 6 mnd før. Ble lei dette så jeg satset på sonim. den holdt i 8 mnd. da begyndte den å låse deg og det gikk ikke å ringe ut med den, men jeg kunne motta samtaler.

 

Leverte den inn til reklamasjon, men når jeg spurte etter den 1 mnd senere fikk jeg i beskkjed at den kom i retur fra de vanlige leverandørene som de bruker på den butikken. de skulle preøve å finn ut hvor de skall sende den uten at jeg har fått noe videre beskjed på dette. de er nå 2 nd siden dette.

 

Kan godt hende dette var en mandags telefon, men sålangt har jeg en samlet dårlig erfaring.

 

Skall sises at jeg nå bruker en noia telefonf til 400 kr som etter min mening er MYe bedre enn alle andre telefoner jeg har brukt når det gjelder å få juling og i holdbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har hatt sonim i ca 1.5 år. Har nå fått problemer med mikrofon så de i andre enden har problemer å høre hva jeg sier.

Har også sonim på jobb denne har jeg problemer med blåtann oppkobing mot peltor hørselvern .

Som skrevet tidligere fra andre tar det laaaang tid å få tilbake telefon fra reprasjon for vi på jobb har levert mange telefoner til reprasjon.

Har enda flere som skal leveres og tør ikke sende fler før vi får tilbake de vi har levert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...