Guest Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Heisann! Er en gutt på 16 år som kunne tenke seg en sommerjobb i vestfold. Jeg kunne tenke meg jobb med kantslått, grasshøsting el. lignende. Jeg har noe erfaring fra gårds og skogsarbeid, samt at jeg har førerkort for traktor opp til 25 tonn og 40 km/t. Kontakt meg om det hørest intresant ut. mail. mathias_nord@hotmail.com tlf. 95866193 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MathiasNordhaug_1 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Heisann! Er en gutt på 16 år som kunne tenke seg en sommerjobb i vestfold. Jeg kunne tenke meg jobb med kantslått, grasshøsting el. lignende. Jeg har noe erfaring fra gårds og skogsarbeid, samt at jeg har førerkort for traktor opp til 25 tonn og 40 km/t. Kontakt meg om det hørest intresant ut. mail. mathias_nord@hotmail.com tlf. 95866193 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MathiasNordhaug_1 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Om det er noen som vet om entrepenører som de mener jeg bør forhøre meg med, så kom gjerne med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Hva med og gå og spørre entreprenorene du kjenner i nerheitån? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MathiasNordhaug_1 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Jepp. Planer om det. Men tenkte jeg kunne forhøre meg litt her også :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 det er sikkert lurt det\;) Beklager skrivefeilene i forige innleggg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.