Gå til innhold

Useriøs tråd....-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva med å opprette en tråd hvor man kan snakke litt pisspreik...? Hva slags folk er innom forumet? Hvor holder dere hus? Og ellers så er ordet fritt... Skriv i vei...!! Jeg bor på siden av naboen på Jæren ett sted...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å opprette en tråd hvor man kan snakke litt pisspreik...? Hva slags folk er innom forumet? Hvor holder dere hus? Og ellers så er ordet fritt... Skriv i vei...!! Jeg bor på siden av naboen på Jæren ett sted...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Finn deg en anna plass for sanne tråder...

 

Vart kvitt problemet med pisspreik når det vart nytt forum. og då burde du vere for god til å starte det oppatt..

 

Bedre du laga dej en tråd på Facebook eller noke sant......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tim-Hugo_1

Burde da være rom for litt pisspreik også på forumet, eller skal bønder være så tørr og kjedelig att slikt ikke går an?

De bønderne jeg kjenner personlig er vertfall full av pisspreik \;)

 

Poenget er vel at det er bedre med en egen tråd for det, en at det skal lekke igjennom i de trådene som faktisk prøver å diskutere noe seriøst, noe som stort sett skjer etter en tre fire innlegg uansett.

 

Jeg synes det var et bra initiativ. La all gørra renne inn her, så kan vi holde ett saklig nivå i alle de andre diskusjonene. Så får heller Hallvar ungå denne tråden, så han slipper å se det. \;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest tracker_1

To små gutter, som begge het Aksel, var gode kamerater.

Den ene var litt mindre enn den andre, og de ble da Lille-Aksel og Store-Aksel.

 

Etter noen år begynte de på skolen. Den ene var flink og den andre var rett og slett dum. De ble da Flinke-Aksel og Dumme-Aksel.

 

Så gikk årene og de skulle ut på livet. Den ene var glad i mannfolk og den andre var glad i kvinnfolk.

De ble da Bak-Aksel og Fram-Aksel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...