Gå til innhold

Bred last


Gjest

Anbefalte innlegg

Bønder har generel disp for å kjøre redskap opp til 3,5m. Men har aldri swtt noen markeringer for bredde eller bred last skilt på maskiner eller redskap.

Reglene er vel de samme der for bøndene som for andre med bred last?

synder selv der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

Bønder har generel disp for å kjøre redskap opp til 3,5m. Men har aldri swtt noen markeringer for bredde eller bred last skilt på maskiner eller redskap.

Reglene er vel de samme der for bøndene som for andre med bred last?

synder selv der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis er reglane ang. breiare redskap enn traktoren? Eg har ein liten traktor ca 2,0m bred. Kan eg då køyre etter veg med eit snøskjer som stikk 15cm utom traktoren på kvar side, dvs tot bredde 2,3m uten roterande varsellys? Køyrer på offentleg veg nesten berre når eg skal fylle dieseltanken, og meiner det ikkje er behov for rotorllampe, men dersom det event. er nokon som køyrde på meg og eg ville bli straffa, så bør eg vel skaffe meg nødv. lys.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noko anna krav, eks. refleks, markeringslys eller lignande når redskapen er mykje breiare enn traktoren, men likevel smalare enn 2,6m. Ser for meg ein kar her i bygda med Ford 3000, tipper den er 1,7m bred med vedmaskin på ca 2,5m bred uten noko form for varsellys. Man blir litt overraska når ein møter ei slik doning i mørket og plutseleg oppdager at det er mykje breiare enn først rekna med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1
Mener å huske da jeg kjørte opp til CE at last kan stikke ut 15 cm på hver side. Vil tro at det samme gjelder for traktor med redskap.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svegun_1
jeg mener å huske at du kan kjøre med last som stikker opp til 20 cm utenfor traktoren uten varsellampe, men det er også krav om at lyktene ikke skal stå lengre fra ytterste kant på kjøretøyet enn 40 cm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...