Guest Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Hei! Jeg driver med et prosjektarbeid på skolen, hvor vi skal undersøke litt om diverse yrker, i forhold til helsen til arbeiderne. I den anledning lurer jeg på ca. hvor mye en gjennomsnittlig bonde jobber? Varierer det mye fra f.eks en melkebonde til en kornbonde? Er det også lov å spørre om hvor mye det er vanlig å tjene som bonde i Norge? Takk for svar! (Og hvis noen har tips til nettsider hvor jeg kan finne info rundt det å være bonde, så del det gjerne!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Hei! Jeg driver med et prosjektarbeid på skolen, hvor vi skal undersøke litt om diverse yrker, i forhold til helsen til arbeiderne. I den anledning lurer jeg på ca. hvor mye en gjennomsnittlig bonde jobber? Varierer det mye fra f.eks en melkebonde til en kornbonde? Er det også lov å spørre om hvor mye det er vanlig å tjene som bonde i Norge? Takk for svar! (Og hvis noen har tips til nettsider hvor jeg kan finne info rundt det å være bonde, så del det gjerne!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tøni_1 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Hei ! Sjekk ut www.nilf.no Norsk institutt for lanbruksøkonomisk forsking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.