Mr.T_1 Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 For noen år siden fantes det mobiltelefoner som tålte litt røff bruk. Jeg har stort sett holdt meg til Nokia, men nå sliter jeg med å finne noen som passer til mitt bruk. Vet Samsung har en, men den synes jeg er vell spartansk utstyrt. Noen anbefalinger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hans_Edvard_1 Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Sonim den tåler det meste får kjøpt den på Ekspert noen steder http://www.amobil.no/artikler/sonim_xp1/47995 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bolille_1 Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Vet ikke helt om det er denne mobilen du snakker om når du nevner Samsung, men denne har i alle fall litt mer \"\;utstyr\"\; enn Sonim og tåler nok litt mer juling enn standardmobilen. Relativt billig er den også. http://www.amobil.no/artikler/ny_stotsikker_fra_samsung/56137 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valtra_1 Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Har sett at det fins en tlf som det står JCB på i bladet traktor. Var en adresse www.jcbtoughphone.com , dette er en tlf som skal tåle en støyt, skulle vist koste litt over 2000 som ikke er så dyrt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vegard_1 Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Har min andre Nokia 5500 nå, og syns den er veldig robust, enda den ikke ser så veldig mye mer polstra ut enn en \"\;vanlig\"\; telefon. Og at den første gikk føyken er ikke telefonen sin skyld, men den holdt i to år helt uten problemer, og kunne sikkert klart noen til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6470_1 Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Var inn å så på den JCB telefonen.Ser ut som en svært solid telefon,men det ser desverre ut som den mangler kamera.Kansjke ikke nødvendig for alle,men den blir iallefall uaktuell for meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FIAT-Ola_1 Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Æ vil anbefal samsung SGH-M110. Har den som arbeidstelefon, å deinn funke fjell. Sprut og støvsikker. Va litt uvant me knappan te å begynne med, men d går sæ te \;) Ikkeno my triksy og fancy ting på den, helt enkel, så du får godt te å ringe og sende melding med deinn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robert_1 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 Noen som har prøvd JCB-telefonen? Vurderer sterkt å kjøpe meg en sånn, men er litt skeptisk i og med at det ikke finnes noe norsk forhandler... Om det først skjer noe, tar det fort noen måneder å få sendt den til UK, og tilbake igjen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JV_1 Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 det er sonim som lager jcb telefonene. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100602 den telefonen der er helt lik. så det går å kjøpe den i norge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.