Gå til innhold

Hvilken telefon?


Mr.T_1

Anbefalte innlegg

For noen år siden fantes det mobiltelefoner som tålte litt røff bruk. Jeg har stort sett holdt meg til Nokia, men nå sliter jeg med å finne noen som passer til mitt bruk.

 

Vet Samsung har en, men den synes jeg er vell spartansk utstyrt.

 

Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest valtra_1
Har sett at det fins en tlf som det står JCB på i bladet traktor. Var en adresse www.jcbtoughphone.com , dette er en tlf som skal tåle en støyt, skulle vist koste litt over 2000 som ikke er så dyrt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Har min andre Nokia 5500 nå, og syns den er veldig robust, enda den ikke ser så veldig mye mer polstra ut enn en \&quot\;vanlig\&quot\; telefon. Og at den første gikk føyken er ikke telefonen sin skyld, men den holdt i to år helt uten problemer, og kunne sikkert klart noen til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inn å så på den JCB telefonen.Ser ut som en svært solid telefon,men det ser desverre ut som den mangler kamera.Kansjke ikke nødvendig for alle,men den blir iallefall uaktuell for meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FIAT-Ola_1

Æ vil anbefal samsung SGH-M110. Har den som arbeidstelefon, å deinn funke fjell. Sprut og støvsikker. Va litt uvant me knappan te å begynne med, men d går sæ te \;)

 

Ikkeno my triksy og fancy ting på den, helt enkel, så du får godt te å ringe og sende melding med deinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Robert_1
Noen som har prøvd JCB-telefonen? Vurderer sterkt å kjøpe meg en sånn, men er litt skeptisk i og med at det ikke finnes noe norsk forhandler... Om det først skjer noe, tar det fort noen måneder å få sendt den til UK, og tilbake igjen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...