Gå til innhold

Ro dere ned - NÅ!


Gjest

Anbefalte innlegg

Okei - jeg har starta to lignende tråder før, men det ser ut til at det er på tide igjen. Kanskje har jeg bare litt for stort sjølbilde, men rett etter jeg hadde skrevet noe lignende før syns jeg tilstandene ble bedre ei stund.

 

Jeg kan kanskje la debattene som omhandler traktormerke ligge, for der klarer ikke folk å oppføre seg uansett - men jeg maner likevel til et visst saklighetsnivå. Det er så veldig mye mer givende å lese saklige innlegg enn typen "MF kan brenne i helvete" og "se til helvete å kvitt deg med den John Deere-driten!".

 

Syns i alle fall usakligheta har blussa opp igjen i det siste - og det er såklart de som signerer uten ei mailadresse, og med navn som tvilsomt kan være døpenavet, som er størst i kjeften. Akkurat nå er det signaturen "mf gutten" som får gjennomgå. Greit, jeg har til tider sjøl problemer med å forstå hva han mener, men det KAN være at han har dysleksi - og skyt han ikke for det. Gjør noen forsøk, eller spør om meninga på en saklig måte. Det dummeste svaret var det vel han som ba han om å kvitte seg med MF 165'n sin og kjøpe Fendt 930 som ga... Hva i all verden gir det dere å komme med så idiotiske svar??

 

Jeg har tidligere ropt på strengere moderering, og kanskje en modell der en må være registrert bruker for å poste noe her. Det har vært oppe og blitt diskutert tidligere, så den tar vi ikke på ny. Men for oss som tilhører den mer saklige gruppa tror jeg nok at jeg for samtlige kan si at vi ønsker strengere moderering - å lese drittslenging i side opp og side ned er lite givende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Okei - jeg har starta to lignende tråder før, men det ser ut til at det er på tide igjen. Kanskje har jeg bare litt for stort sjølbilde, men rett etter jeg hadde skrevet noe lignende før syns jeg tilstandene ble bedre ei stund.

 

Jeg kan kanskje la debattene som omhandler traktormerke ligge, for der klarer ikke folk å oppføre seg uansett - men jeg maner likevel til et visst saklighetsnivå. Det er så veldig mye mer givende å lese saklige innlegg enn typen \&quot\;MF kan brenne i helvete\&quot\; og \&quot\;se til helvete å kvitt deg med den John Deere-driten!\&quot\;.

 

Syns i alle fall usakligheta har blussa opp igjen i det siste - og det er såklart de som signerer uten ei mailadresse, og med navn som tvilsomt kan være døpenavet, som er størst i kjeften. Akkurat nå er det signaturen \&quot\;mf gutten\&quot\; som får gjennomgå. Greit, jeg har til tider sjøl problemer med å forstå hva han mener, men det KAN være at han har dysleksi - og skyt han ikke for det. Gjør noen forsøk, eller spør om meninga på en saklig måte. Det dummeste svaret var det vel han som ba han om å kvitte seg med MF 165\'n sin og kjøpe Fendt 930 som ga... Hva i all verden gir det dere å komme med så idiotiske svar??

 

Jeg har tidligere ropt på strengere moderering, og kanskje en modell der en må være registrert bruker for å poste noe her. Det har vært oppe og blitt diskutert tidligere, så den tar vi ikke på ny. Men for oss som tilhører den mer saklige gruppa tror jeg nok at jeg for samtlige kan si at vi ønsker strengere moderering - å lese drittslenging i side opp og side ned er lite givende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vergar har rætt, det e alt fer mang innlægg som e borti natta, sælg traktor å kjøp fendt fer ? ka va det gått fer da ?, å folke må no gå kalj sæ ka dæm vilj !, uten at andrean ska klag på det,
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning H.P, finnes det en ganske genial ting som kalles ip-adresse! Og da hjelper det ikke med anonyme navn uten e-postadresse...

 

Jeg mener moderatorene bør bli mye strengere, og blokkere visse brukere om de ikke skjerper seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Him_self_1
Kan vi ikke få oss et \&quot\;bruker navn\&quot\; med innlogging, eks vegard,TG,rune,6170,Andreas. da har vi full kontroll hele tiden og ingen kan skjule seg bak noe, ER ALLE ENIGE I DET?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir_1
Å få tvungen registrering tror jeg ikke er noen god ide.Det kan fort forårsake at forumet dør ut. Folk får heller prøve å skjerpe seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du har rett vegard ,men jeg er egentlig overaska over hvor lite idiot innlegg det er her i forhold til endel andre steder. Tenker først å fremst på svenske landbruksnet og teknik forum på atl,der har det vært bra besøk men er nå forlatt av de fleste.Synes det er litt bra at en kan vere anonym her og håper det fortsetter slik,litt fleip og humor bør det være plass til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Fleip og humor er en ting, ren hets er noe helt annet. Det er i alle fall ikke samtlige her inne som lever opp til den gyldne \&quot\;nettregelen\&quot\; om å kunne stå for kommentarene sine ansikt til ansikt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JD4EVER_1

Takk for opplysningene!

-Nå skal jeg skjerpe meg!

Gud velsigne de som skriver uleselig norsk. Og vi som kommenterer dette på en ironisk måte må skjerpe oss!

Heia Vegard. Heia heia!

 

Ro dere ned-NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bra du tar tak i det igjen Vegard!! Ser forresten ingen grunn for å være anonym her. Har man en mening og ønsker og vise engasjement så får man stå for det en mener.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jogeir M. Agjeld

Svar på tiltale: Sjekk

www.gardsdrift.no/id/31490

 

Vi prøver å følgje med, og er glade for alle dei oppegåande og seriøse brukarane våre.

 

Blir det for mykje tull, send oss gjerne ei melding: \&quot\;Kontakt\&quot\; øvst oppe på sida, eller \&quot\;webmaster\&quot\; i botnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er greit at det er anonymt. da jeg bor i ei lita bygd og lett blir gjenkjent.

 

noen av spørsmålene jeg stiller vil jeg ikke få kommentarer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt enig i at debatten her kunne vært litt meir av det seriøse slaget, men at folk skal bli hetsa p.g.a dialekt eller skrivefeil, blir for dumt! å desse \&quot\;seriøse\&quot\; debattantene, med både fast brukernavn, å \&quot\;synbar\&quot\; e-post som sitter å prøver seg på konstruktiv kritikk, der du kan lese ut av innlegget at det er egentlig rein \&quot\;hets\&quot\; å bare spydigheter, å egentlig bare skal framheve sitt eige utstyr som duger, eksempl er fleire, men av rein respekt lar eg vere å nevne navn. Skal ikkje sei eg alti er saklig, men har ofte blitt provosert av både saklige å usaklige debattanter. Å det gjer meg og til dels spydig.. Eg skal også bli meir seriøs, men da må dei fleste andre også ta seg selv i nakken å skjerpe seg.. Ein må forstå, at for mange er traktor religion! Å begynne å kaste skit om den eine, medfører bare meir spydigheter å usaklige innlegg. Syns det blir for dumt at folk ikkje skal få vere anonym, viss ein ønsker det, men rett å slett respektere andres meininger! Dette er siste gang eg bruker navnet \&quot\;Mf-hater\&quot\; å medan me skal verte seriøse, så skal eg slutte å bruke det.. Det nye brukernavnet mitt er 365s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...