Gå til innhold

Traktor-headset til mobil


Gjest

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter ett godt headset med støyfilter.

Har selv en Samsung B2700 som er topp på lydkvalitet. (De jeg prater med hører ikke at jeg kjører traktor). Skulle gjærne hatt ett blåtann-headsett med godt støyfilter og god batteritid.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rånesvein_1

Er på utkikk etter ett godt headset med støyfilter.

Har selv en Samsung B2700 som er topp på lydkvalitet. (De jeg prater med hører ikke at jeg kjører traktor). Skulle gjærne hatt ett blåtann-headsett med godt støyfilter og god batteritid.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Peltor....Tåler alt, og er fantastiske på lyd rekkevidde osv. Du kan spille musikk fra mobilen på peltor via blåtann, eller høre radio. Minusen er at de er litt store i forhold til vanlig blåtann i øret.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars_Halvor_1
Peltor er veldig bra.. Du kan faktisk prate i mobilen mens du kjører motorsag på bånn gass, og de du prater med trur ikke noe på at du kjører saga.. Fungerer utrulig bra. Radioen slår seg automatisk ned når telefonen ringer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Eg har et sett av merket \&quot\;sordin\&quot\; som også selges under navnet Jonsered. (Men da er de sjølsagt endel dyrere.) De fungerer utrolig bra med telefonen, og koster omtrent det halve av Peltor visst du kjøper dei hos en jaktutstyrs grossist. Ulempen er at det er trykkknapp betjening av radioen osv. som er litt mere omstendelig en Peltor sine vri-knapper. Men jeg synes ikkje Peltor er verdt pristillegget. Jeg har også eit sett Peltor uten telefon, og synes radioen på Peltor og Sordin tar imot omtrent like bra (eller dårleg)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rånesvein_1

Vet at peltor funker bra, men det blir litt overkill. Gidder ikke å bruke hørselvern såå mye. Er mest for bruk i traktoren og der er det ikke bruk for hørselvern.

 

Tenkte mest på en liten dings å henge på øret.

 

Er kanskje lurt å sjekke at det faktisk funker ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Har samme mobil. Kjøpte Nokia headsett med støyfilter. det fungerer veldig bra! Trur d heiter Nokia BH-216.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rånesvein_1

Nokia-settet så bra ut det ja. Mye bra på industriheadset.no også.

Akkurat hva jeg var ute etter.

 

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rånesvein_1

Jepp, det var ett jeg tenkte på ja.

 

Sendte nettopp mail til Industriheadset.no for å høre hva de vil anbefale av de 3 på sida. Så får vi se.. Ba om ett headset med \&quot\;traktor-filter\&quot\; :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...