Gå til innhold

arbeidsbil.


Gjest

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg en arbeids bil. Jobber som maskin fører om sommeren og masse raskekjøring hjemme på gården. har fått tilbud på en nissan serena, noen som har erfaring med denne? er jo ikke akkurat pen, men det er en arbeidsbil da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en arbeids bil. Jobber som maskin f&amp\;oslash\;rer om sommeren og masse raskekj&amp\;oslash\;ring hjemme p&amp\;aring\; g&amp\;aring\;rden. har f&amp\;aring\;tt tilbud p&amp\;aring\; en nissan serena, noen som har erfaring med denne? er jo ikke akkurat pen, men det er en arbeidsbil da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nissan serena er helt klart en bra bil, men hvorfor ikke legge litt i en toyota hilux isteden. Tøff å se på, også går den for å være den bilen som tåler mest i verden. Du får simpelthen ikke \&quot\;tatt livet\&quot\; av den. Se bare på programmene BBC serien \&quot\;Top Gear\&quot\; har laget. De greide ikke å ta knekken på den gamle hiluxen som hadde rullet 300000. De kjørte uti vannet, satte fyr på den, kjørte gjennom en lettgarasje, satte den oppå en høy blokk som skulle sprenges. De kjørte på vegger i full fart pluss masse annet, sjekk på youtube.com. De fikk gravd den frem, ramma var ødelagt, men den hang sammen i chassiset, og jaggu startet den, fint kjørbar var den og. Jeg har selv en hilux 07-modell, og er veldig fornøyd. Men selvfolgelig\; nissan serena er en god arbeidsbil for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart att det er hilux er kjempe biler eller nissan king cab. men det ligger i ett pris sjikte som ligger litt over mitt budsjett. skal gi 25 000 for serenaen. også er det fint og ha verktøy og krafser innomhus og ikke på ett lasteplan når det er snø. så serena er og anbefale?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1