Gå til innhold

arbeidsbil.


Gjest

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg en arbeids bil. Jobber som maskin fører om sommeren og masse raskekjøring hjemme på gården. har fått tilbud på en nissan serena, noen som har erfaring med denne? er jo ikke akkurat pen, men det er en arbeidsbil da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en arbeids bil. Jobber som maskin f&amp\;oslash\;rer om sommeren og masse raskekj&amp\;oslash\;ring hjemme p&amp\;aring\; g&amp\;aring\;rden. har f&amp\;aring\;tt tilbud p&amp\;aring\; en nissan serena, noen som har erfaring med denne? er jo ikke akkurat pen, men det er en arbeidsbil da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nissan serena er helt klart en bra bil, men hvorfor ikke legge litt i en toyota hilux isteden. Tøff å se på, også går den for å være den bilen som tåler mest i verden. Du får simpelthen ikke \&quot\;tatt livet\&quot\; av den. Se bare på programmene BBC serien \&quot\;Top Gear\&quot\; har laget. De greide ikke å ta knekken på den gamle hiluxen som hadde rullet 300000. De kjørte uti vannet, satte fyr på den, kjørte gjennom en lettgarasje, satte den oppå en høy blokk som skulle sprenges. De kjørte på vegger i full fart pluss masse annet, sjekk på youtube.com. De fikk gravd den frem, ramma var ødelagt, men den hang sammen i chassiset, og jaggu startet den, fint kjørbar var den og. Jeg har selv en hilux 07-modell, og er veldig fornøyd. Men selvfolgelig\; nissan serena er en god arbeidsbil for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart att det er hilux er kjempe biler eller nissan king cab. men det ligger i ett pris sjikte som ligger litt over mitt budsjett. skal gi 25 000 for serenaen. også er det fint og ha verktøy og krafser innomhus og ikke på ett lasteplan når det er snø. så serena er og anbefale?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1
Jeg har en 2000-modell VW Caddy, og har ikke noen problemer med å anbefale den. Liten og kjekk bil, som likevel laster overraskende mye. Pålitelig har den og vært til nå... Men sørg for å finne en med brukbar størrelse på dieselmotoren, da får du en sprek bil, samt at en henger med litt vekt ikke er noe problem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars_A_1
Jeg har 88 mod Pajero, der har jeg mulighet for å låse inn verktøy, dessuten kommer jeg alltid fram dit jeg skal. Bil til rundt 20-30 tusen som man ikke trenger å være så redd for når man kjører.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en sånn en som du har vegard. og disse er jo ganske kvikke også. men de holder seg godt i pris. Jeg kjøpte ikke serenaen. Den var helt jæ........!! Sjekka den i grava på jobben gadd ikke prøve kjøre en en gang. Og sikkert livsfarlig da motor og girkasse henger under bilen bare ett reserve dekk under panseret. kolliderer du med den klipper du av deg bena. Har jo en tahoe men den er så og si strøken og er litt dyr og kjøre med. og biler blir så grisete når man driver med maskiner og ting. olje kanner og verktøy setter seg inn med møkkete klær osv..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...