Gå til innhold

Småklipp for spesielt interesserte


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke alltid vi landbruksnerder får den tilbakemeldinga vi ønsker oss av de vi snakker mest med når vi finner et eller annet UTROLIG TØFT klipp av noe morsomt, stort eller heftig redskap på Youtube eller lignende.

 

Jeg prøver i alle fall meg på en tråd her der vi kan dele våre gode opplevelser - noen gamle klassikere dukker sikkert opp, og noen nye bekjentskaper.

 

Tillater meg å starte med denne; http://www.youtube.com/watch?v=Xs9RBLT9KQ4&feature=related - må være noe for brattlendte bruk i Norge og dette?

 

 

Og i samme slengen, kan noen fortelle om det er mulig å legge inn direkte linker i dette forumet, og i så fall hvordan det gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Det er vel ikke alltid vi landbruksnerder får den tilbakemeldinga vi ønsker oss av de vi snakker mest med når vi finner et eller annet UTROLIG TØFT klipp av noe morsomt, stort eller heftig redskap på Youtube eller lignende.

 

Jeg prøver i alle fall meg på en tråd her der vi kan dele våre gode opplevelser - noen gamle klassikere dukker sikkert opp, og noen nye bekjentskaper.

 

Tillater meg å starte med denne\; http://www.youtube.com/watch?v=Xs9RBLT9KQ4&amp\;feature=related - må være noe for brattlendte bruk i Norge og dette?

 

 

Og i samme slengen, kan noen fortelle om det er mulig å legge inn direkte linker i dette forumet, og i så fall hvordan det gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Det er ikke mulig med direkte linker dessverre.

(hvem gidder kopiere og lime inn nå lenger??)

Har mast om dette flere ganger, men det ser ut som det er vanskelig og få til.

Må vel snart være det eneste forum hvor dette ikke er mulig??

Men det er jo aldrig forsent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

To snittevogner samtidig ja - syns synd på han som skal tråkke den plansiloen :)

 

Likte den pressa jeg, morsomt funn...

 

Og takk for skryt - og så får heller de som ikke gidder å klippe og lime la være da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peugeot_1

Vurderer å gå over til slepemaskin og har vurdert alle merker og fått litt sansen for Krone.Den ser enkel og lettkjørt ut, men kanskje den er litt\&quot\;lealaus\&quot\;? Finns det noen som har brukererfaring med dette merket hadde det vært interessant å fått høre. Vil foressten anbefale Krone`s hjemmesider, masse flotte videoer av deres produkter.

PS: Dette er ikke ment for å dra i gang en ny merkedebatt, kun for å få synspunkter på Krone.Spesielt slitestyrke og egenskaper i kupert terreng. Kjenner til alle andre merker fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Vi kjøpte Krone 2800 mens Orkel Direkte hadde salget. Har svært berglendt mark (hauger) og hadde hatt store problem med rotormaskiner. Denne går som ei rype over alt og uten problem.

Har ikke erfaring med andre slepemaskiner, men ei ny-investering hadde nok blitt meir et spørsmål om nærhet til forhandler. kuami

Uregistrert bruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peugeot_1
Takker for svar. Det er ikke alltid nærhet til forhandler gir sikkerhet for at man får riktig del til riktig tid. Brukte hele tiden mellom 1 og 2 slått i fjor sommer for å skaffe lager til giret på en skive på min JF. Etter 3 feilleveranser fikk jeg til slutt tak i lager fra \&quot\;kulelagersenteret\&quot\;. Er blitt litt skeptisk til JF, derfor har jeg lyst til å prøve et annet merke. Får ta kontakt med forhandler så får en ta en vurdering. God sommer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...