Guest Anonym Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Jeg har en Kverneland TA 336 slåmaskin som jeg er kjempefornøyd med bortsett fra at den \"\;spytter\"\; ut gras på venstre side noen ganger. Det virker som det skjer når det er mye fingras. Graset kommer ut bak tallerkenen til venstre og blir liggende mellom skårene slik at det blir vanskelig å få samlet det opp. Er det noen som kjenner til dette og vet hvordan jeg for ordnet det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Jeg har en Kverneland TA 336 slåmaskin som jeg er kjempefornøyd med bortsett fra at den "spytter" ut gras på venstre side noen ganger. Det virker som det skjer når det er mye fingras. Graset kommer ut bak tallerkenen til venstre og blir liggende mellom skårene slik at det blir vanskelig å få samlet det opp. Er det noen som kjenner til dette og vet hvordan jeg for ordnet det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Dette skjer på min kuhn maskin også av og til. Fant ut at det skjer når \"\;plata\"\; over crimperen er stilt for lavt, så den ikke klarer å kvitte seg med alt graset den veien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Da skal jeg prøve å stille den opp. Den står i den midterste stillingen nå, så jeg har litt å justere på. Tusen takk for tipset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.