Guest Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Hallo, har just kjøpt et lite småbruk i songdalen. Har 0 erfaring innen gårdsbruk, så lurte på om jeg kunne fått litt hjelp/tips til hvordan jeg kan tjene penger på den fra dere på forumet? Og om hvordan man slipper/får tilbake mva? På forhånd takk :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Hei, Trøng meir info for og hjelpa deg. Kor mangen mål fulldyrka er det. Kor mangen mål skog o.s.v? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=49420302&\;ref=stream&\;trel=ad&\;gallery Er det denne garden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marius099_1 Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Det er rundt 300 mål skog og 16 mål dyrket mark, det er heller ikke boplikt på eiendomen. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Då ville eg ha kjøpt meg traktor og tømmarvogn og veda litt. Er det flatt og lett tilgjengelig?. Der det er fulldyrka ville eg ha leigd vekk eller slege da vist du har silo og fjøs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marius099_1 Posted August 14, 2014 Share Posted August 14, 2014 Litt høyde,, men er ikke så vanskelig å ta ut tømmeret egt. Er verken silo eller fjøs.. Dette er en fritidsbolig btw :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.