Gå til innhold

Kassebil med 4wd


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Transporter eller Vito 2005-2010 mod med 4wd? Har kjørt pick up i alle år, men tror jeg skal ta i bruk kassebil av praktiske årsaker....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest billy_the_kid_1
Siden du er på dette forumet har du ein jobb som tilseier at du ikkje har råd til vedlikeholdsutgiftene til desse bilane........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skulle på død og liv advare meg mot Chevrolet også.....Nå har jeg kjørt med min andre Chevy i 7,5 år og kan ikke si annet enn at de har vært fantastisk slitesterke og pålitelige biler. At Toyota er slitesterk er vel liten tvil om, men jeg ønsket tilbakemeldinger på Transporter og Vito 4x4 om noen har saklige og konstruktive erfaringer/tilbakemeldinger......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt transporter i ti år først en 2, 4d uten 4motion. Det var en udødelig bil, uten uforutsette utgifter. Hadde den i 290000 og polski kjøpte den da\;) nå har jeg en 2009 2, 5tdi 4motion, fantastiskbil\;) nydelig å kjøre, sterk og dravillig. Går ikke spesielt billig på min småkjøring, men bruker det samme som den gamle 70hesteren\;) ikke dyrt bilhold overhodet. Har en kompis som eier ett firma med 50/50 hiace og transporter, han sier at hiacen har ufortjent godt rykte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna første generasjon Vito! Ellers er vel både vito og transporter ok biler. Hiace er bra, men desverre kunstig høyt priset da de ikke produseres lenger. De mangler dessuten motor, og komfort, i tillegg til at de ruster bort lenge før bilen er oppbrukt ellers........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest billy_the_kid_1
Har kjørt både vw, mercedes og toyota i jobb samenheng. Det er ingen tvil at toyota er ein enklere bil og når ikkje opp til dei andre i komfort. Men siden du skriver her og skal ha 4x4 er det sansynlig du skal kjøre på dårlige grusveier, og her har ikkje transporter og vito noe å gjøre. Som varebil uten last på asfaltveier forstår eg at folk vil ha komforten til desse. Kjenner ein som kjører vw syncro i everk. Den har klippekort på verksted. Den går tungt lasta og mykje dårlige veier.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt transporter 3forskjelige og min opfattning er att de er biler som fungerer . Min går tungt lasta og stortsett med henger som veier mer 1 tonn innover alle åsveier og fjell i sørnorge rundt i hyttefelt er de jeg bruker min til kjørt tilsammen 350 000 km siden 2006 har reparert noe men er kjempe fornøyd kjører nå en 180 hk dsg kjempe bil men kun kjørt 20 000 på den enda .

Prøv en transporter ei uke også en hiace og velg da hva du srlv mener er best hadde en toyota land cruser 90 kjørte 60 000 og reparerte for 60 000 kr så min erfaring er att toyota er en opskrytt bil med lite utstyr og vond og kjøre :-)

Ikke prøvd vito men mange som skryter av den og .tipper de du evt må reparere på transportern har du forlengst spart i diesel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...