Kuami Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Jeg vurderer å selge gården i -17, når jeg blir 62. Har forstått det slik at dersom man ønsker jordbrukspensjon (100.000.-) er salg eneste utveg. Tenker på å bygge gammelmannsbolig på andre sida av riksvegen, som vil gi god utsikt til gårdstunet (100-200m). Alternativet er å slakte gården, selge jorda og bli boende i gårdshuset. Er det for tidlig å nå begynne å "hisse opp" evnt. kjøpere? Er det lite gunstig å bygge så nært tunet? Hvilke erfaringer har andre gjort seg ved så "tidlig" pensjonering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Ved gardhandel er det viktig å tenkje på skattereglar, og planlegge ut frå det. Eg går ut i frå at du har tenkt å selje garden utanfor familien. Då fungerer regelverket slikt at dersom du sel garden i full drift, blir du skattelagt langt hardare for gevinsten enn dersom du leiger vekk garden. Ved det siste blir skattesatsen 28 %. For det første alternativet blir gevinsten sett på som næringsinntekt. Då kan skattesatsen bli over 50 % på gevinsten dersom inntekta er høg nok. For kvar 100000 i gevinst, vil dette utgjere over 22000 kr i ekstra skatt. Dersom du sel garden i full drift i starten av året, kan du opptene pensjonspoeng utan å ha noko anna inntekt i resten av året dersom gevingsten er stor nok. Kor lang tid du må leige vekk garden før den blir sett på som pengeplassering i staden for arbeidsplass, får du søkje råd hos ekspertisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.