Gå til innhold

Bondens Marked


Gjest

Anbefalte innlegg

Ville bare fortelle om en opplevelse jeg hadde når jeg skulle starte opp mitt nye firma. Var nettop registrert på brreg og fikk orgnr. Jeg hadde før registreringen av firmaet ordnet nesten alt det praktiske, da jeg hadde en annen bedrift tidligere. Utsalget mitt trengte kasse og bankterminal, og dette hadde jeg bestilt av min lokale leverandør her i dalen.

 

Jeg ble stadig ringt ned av masse selgere som tydligvis ringer på alle nyregistrerte firma. Det ringte så en kar som het Lars som skulle dytte på meg en kortterminal for kjøp. Forsovidt en hyggelig kar, men jeg taklet han som mange andre selgere og sa at alt var i orden. Vi avsluttet og han sa han skulle ringe senere for å følge meg opp i tilfelle noe gikk galt.

 

To uker senere og en uke før jeg skulle på første marked, ringte han igjen. Min lokale leverandør som skulle levere kortterminalen hadde sviktet og klarte ikke å levere til fristen min. Han som ringte ba meg fylle ut et skjema på www.kortterminal.no for å bestille en bankterminal for leie. Han gikk gjennom saken og sjekke med min bank. Han garanterte at han skulle fiske dette på 3 dager, noe han klarte!!!!!! Han har fulgt meg opp i etterkant og sørget for at alt er ok. Ville bare spre det glade budskapet og er kjempefornøyd.

:) :) :)

 

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...