Gå til innhold

Litt hjelp med pris på brukt henger og avlesservogn.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei .

 

Holder på og pusse opp en Foss eik 3T henger og en tim avlesservogn som bare står her i tunet foss eik hengeren (83mod) kan laste 3 tonn og har ny axsel og 400 hjul alt trevirke er nytt og malt det er stålplate i bunn og underliggende tippsylinder holder nå på å lage skikkelige graskarmer med tipplem bak. Har og en 1990 mod Tim avlesservogn som har bra dekk grasnett lys , avlesserelevatoren er fra 96ca med reimdrift ikkje kjeder. denne vogna blir alt trevirke skiftet på med trykkimpregnert og malt vogna fungerer godt mekanisk og det følger med en del reservedeler fra en annen vogn eg har kasert. slik eg ser det blir dei nesten som ny no når eg blir ferdig å pusse dei opp . Men planen er og selge dei da og har sett på finn.no og slik etter priser på slike hengere men foss eik henger i den størrelsen finner eg ikkje til salgs og det er kun ei tim vogn til 22000 på finn og den er i dårligere stand og kun med vanlige kamer og tørrgjødselspreder. Spørsmålet mit til dere her inne er hva pris er mulig å sette på desse 2 hengerene når eg er ferdig med å pusse dei opp? eg har lurt på 20000+mva på foss eik og 17000+mva for tim vogna, er eg helt på jordet eller hva pris mener dere er rett på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er det noen som har en ide om hva som er rett salgspris og sette på disse etter oppussinga?

 

Tar imot all hjelp eg kan få , på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 6170Turbo_1

Bryne maskin averterer ein Foss Eik med graskarmer for 16 000,- nå.

 

Tim vognene kjenner eg ikkje, men er vel nesten umuligt å få brukbar pris på avlesservogner nå for tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...