Gå til innhold

fornøyde kunder


Gjest

Anbefalte innlegg

er det noen som har erfaringer med TEMA INDUSTRI LANDBRUK fra Førde.??? dem ringer og forteller om sine klær,undertøy, vaskemiddler mm... positivt og negativt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1

Jeg kjøpte noe fra en omreisende selger fra firmaet for ca. 10 år siden, og det ble bare tull, de sendte noe som jeg ikke hadde bestilt, men jeg klarte ikke å få returnert det (uten å betale massevis av frakt). Etter det ringte de/kom på gården og prøvde seg noen få ganger, men fikk relativit klar beskjed om se til h*******e og ha seg unna. Heldigvis har jeg ikke hørt noe fra de på mange år.

 

Bruk det lokale Felleskjøpet/innkjøpslaget, aldri noe tull, og er det en liten feil med en faktura så retter de det med en gang uten masse om og men. De er der den dagen du trenger noe like før stengetid før en helgedag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.....

Vet ikke hvilken &quot\;lokal&quot\; avdeling du sikter til men det kan vel være blandede erfaringer med FK rundt om i landet også.

Ang Tema så har de bra pris på arbeidsbukser og de har vært solide siden de flyttet produksjonen av bukser til Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon fra TEMA Førde i høst å fikk ikke noe godt inntrykk. De ville selge vaskemiddel, de var bra pågående. Jeg måtte spørre om slutt summen flere ganger før jeg til slutt fikk svar. Det ble ikke noe salg hos meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forlengst gitt di TEMA-folka beskjed om at dei ikkje er velkomne til gards. er nesten ei verre plage enn dessa &quot\;telefonselgerne&quot\;. pågående ja, er vel berre forbokstavane. har aldri handlet av dem, men ein nabo har gjort det, og det er berre tull, feilsendingar, andre prisar enn det som var avtalt osv....

 

 

 

ei totalt uleselig kode som må tastes inn, gjør at det er knapt at eg gidd svare på noen debatt her men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...