Gå til innhold

Upassende reklame?!?!


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som har sett reklamen om sør-amerikansk storfekjøtt som rema briliere med? Der de fremhever dette som et langt bedre kjøtt en det norske, og nesten krittiserer det norske landbrukets bruk av kraftfôr ol. Rema 1000 sjikanere etter min mening det norske landbruket i denne reklamen (og mye annet reitan & co har opperert med...)

 

Flere som deler mine synspungter eller er jeg bare veeeldig nærtagende?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Støtter dine meninger fullt ut.

Eg har sluttet og gå innom rema viss det er noe eg treng.

Og Sven Nordin som eg trodde var ein fornuftig og klok mann, så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Heilt enig det føyer seg inn i rekken av utallige innspill fra reitangruppen som ønsker å knekke norske samvirkebedrifter. Ole robert virker enda mer fiendlig innstilt mot oss en faren eller faren er muligens noe smartere og klarer og skjule det. Reitan gruppen prøver og bygge opp matkjeden fra produksjon foredling distrubosjon og salg eller import direkte. Han misunner oss heilt sikkert våre sterke merkevarer. Me i vår husholdning handler konsekvent aldri på Rema.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Bra det ikke bare er meg :) trodde også at sven nordin var en fornuftig mann... javell, så feil kan man ta...

Synens at reitan skulle prøve å samarbeide med norske bønder fremfor å motarbeide dem. Setter også ALDRI min fot på rema, ikke bare på grunn av deres &quot\;uetiske&quot\; meninger, men også andre grunner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

de fire store kjedene vet selvsagt å utnytte striden innad i næringa. Masser av dumme bønder som selger sjela si til disse gutta. Går jo rykter om at en del store hønsehus f.eks. er finansiert av reitan gruppen.

Klart de har kjempeinteresse i å få revet ned samvirke. De ønsker å ta fortjenesten fra hele verdiskapningen fra jord til bord.

Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan starte butikkjede selv jeg. Melk fra tine,kjøttvarer fra nortura. Vanvittig at vi skal stå på pinne for disse arrogante jævlene for å selge våre egne produkter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Går man inn på www.rema.no så kan man under &quot\;Nyheter&quot\; lese om &quot\;REMA 1000 Sliders best i test på Bramat.no&quot\; Her har bramat gjort en &quot\;sammenlikning&quot\; av et utvalg hamburgere. Det skinner tydelig igjennom at dette er en test som ikket tåler å bli gått etter i sømmene. Likevel bruker Rema den for alt den er verdt. Les selv og vurder: http://bramat.no/kosthold/tester/653-bramat-tester-hamburgere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg synes faktisk du (dere) er nærtagende. Brasil og Argentina er viden kjent for sin kjøttproduksjon. Men takke f.. , med de produksjonsforholdene så skulle det jammen bare mangle. Ingen kostnader til driftsbygninger, ingen forsanking og lagring for vinteren. Dyrene går og beiter på pampasen året rundt, i følge reklamen på et areal tilsvarende en fotballbane pr. dyr.

Det er dette vi konkurere med her i steinrøysa, som ligger undrer snø store deler av året. Og det er derfor vi har et tollvern. Og godeste Reitan kunne godt betalt Brasilianerne mere for biffen istedet for å legge større avanse under hodeputa. Det blir i tillegg nokså hult når han samtidig rakker ned på tollvernet som gir han den muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...