Guest Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Må han ein ny vidvinkel aksel, finnes det flere merker? Eller er det bare walterscheid som gjelder på vidvinkler. På snøfresen kjører jeg comer, rimelig pris. Og ryker de, er det bedre og kjøpe en ny en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Honda_1 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Må han ein ny vidvinkel aksel, finnes det flere merker? Eller er det bare walterscheid som gjelder på vidvinkler. På snøfresen kjører jeg comer, rimelig pris. Og ryker de, er det bedre og kjøpe en ny en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Bondioli &\; Pavesi, (Bypy) er og veldig gode aksler. Walterscheid og B&\;P er vel de eneste du kan smøre uten å demontere vernet rundt dem. Det synes jeg er et stort pluss. Men du må jo se litt på hvor mange timer i året den skal brukes. Ingen vits i å kjøpe en dyr aksel som brukes bare noen få timer i året. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.